lørdag 4. juli 2009

Et hundeliv

Pappa og jeg befinner oss nå like ved Sarpsborg i Østfold, før vi reiser videre til Stavanger et par dager, Bergen en uke og så tilbake til Gardemoen :-D
Vi bor hos en familie vi har kjent i alle år, og det har ikke vært noen hemmelighet at de har vært glad i dyr (spessielt hunder). De siste årene har de hatt 15 (!!!) hunder! Foreløbig har de bare 8.. hvor 6 er valper på 4 uker. De bare ligger utpå gresset og sloss og kaver seg frem oppå hverandre! Jeg har utroolig lyst til å snike til meg en! Må ta bilde av de så dere får se!

De har foresten 3 nyfødte kattunger + 2 voksne!
Hvordan skal jeg klare og dra herfra!?

3 kommentarer:

  1. Hiv alle dyrene inn i bilen, og del ut noen til meg, og ta resten med til australia :D

    SvarSlett
  2. Kooslig!! :)
    Nice blogg, Helga! Detta blir bra;D Vart det ikke tidlig avreise lell??

    Marit<3

    SvarSlett
  3. Heei Marit! takk takk :)
    nei, ble den 20. ;)

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett