fredag 14. august 2009

foerste moete med..


Kjoerte hjem fra Perth i gaar, etter aa ha spist ute, og jeg sitter aa ser ut av vinduet, da jeg plutselig faar oeye paa 2-3 kenguruer. Det var ved skumringen saa kunne ikke se mer enn siluetten av de, men det var en kenguru! Ble helt i ekstase og snudde meg fort bort til Wolfgang for aa se om han saa de og, men han svarte bare hverdagslig at de bruker aa dukket opp paa denne tiden av doegnet!
Hvertfall, foeler at jeg er i Australia naa :-D ( selv om jeg har gjort det mesteparten av tiden, men det forsterket det )



skal paa Yout i kveld, en ungdomsgruppe, og spille volleyball :-D

2 kommentarer:

  1. Hei Helga! :)
    Det høres helt fantastisk ut å være i Australia! Har en drøm å reise dit selv en gang! Håper du har det supert, og koser deg masse:)

    Klem fra Ida:)

    SvarSlett
  2. Åh, så gøy :D Føles nok ekstra virkelig nå, ja!! Kos deg masse! :)

    SvarSlett