torsdag 20. august 2009

saa stolt

var 1500-meters loep paa skolen i dag, var frivelig og jeg hadde paa meg sportsiuniformen, saa hvorfor ikke. fant ut av det 5 min foer start, og hadde bare paa meg vans, med det stopper ikke Helga fra aa ta en joggetur.
Kom paa andreplass, til alles store forbauselse! Viste ausserne at vikingene kan loepe de aa!
begynte aa styrtregne halvveis gjennom loepet, saa vi fikk tatt en liten dusj aa. Var herlig! men har pakket meg inn i en varm genser og stoort nepali skjerf naa.. og gaar rundt og hoster :(
men var vaerd det :)

3 kommentarer:

  1. Hehe, du er nå søt og ;)
    Kjempebra innsats!! Vis de hva vi er laga av her i Norge ;)
    Regn i australia??? :O

    SvarSlett
  2. Stolt venninne sitter og fryder seg i Trondheim!
    Virkelig bra at du fikk satt dem skikkeli på plass! :D

    No ska æ å Kristin på blåbærtur ;) ikke helt den samme mosjonen da men...

    SvarSlett