tirsdag 3. november 2009

er det mulig

Fredag for noen uker siden skulle jeg lage pannekaker til middag, men vi hadde ikke noe smoer saa jeg stakk paa butikken og skaffet en ny,rimelig stor pakke. Brukte omtrent en spiseskje til steking og det var det. Neste morgen drar familien ut tidlig og jeg lager french toast for meg selv. Da jeg tar ut smoerpakken (som bare er blitt brukt til dagens frokost) faar jeg et stort sjokk! Smoerpakken er HALVTOM! Jeg staar bare aa stirrer i sjokk paa den. Klarer ikke tro mine oeyne. Jeg har klaget en del paa at familien (eller Jason) bruker mye smoer, men dette var ille! Klarte ikke slutte og se vantro paa smoerpakken! Ukens sjokk!

Har fortalt alle jeg kjenner haer nede om hendelsen, var helt sykt!

ser ikke akuratt hvor mye som er tatt, men det gaar i dybden med en cm klaring foer bunnen.

2 kommentarer:

  1. haha.
    smørfamilien ;)
    var ikke det du som alltid spiste så masse smør fra smørpakken da du var lita? kanskje det var trikset for å få familiens laveste vekt ;)

    SvarSlett
  2. Shit man.. :P Æ trudd det va fløtegratinerte poteta først, vart litt sulten:P

    SvarSlett