tirsdag 3. november 2009

Surfing kan vaere ganske farlig til tider skal jeg si dere. Det er ikke bare fryten for at skumle haier skal forveksle deg med sel, en brennmanets tentakler skal vikle seg rundt foten din, at du skal havne i en stroem eller at enn skal komme under en boelge som truer.

Ditt egent brett er den stoerste frykten! Hver gang vi har vaert ute har jeg havnet i en slags slosskamp mellom meg og brettet, hvor brettet vinner flesteparten av gangene. Kraften et surfebrett kan faa naar en blir dratt under en misslykket boelge er syyk! Brettet hamrer loes paa hele kroppen din og etterlater deg gul og blaa. Finnen er den verste! Den er ikke noe aa tulle med skal jeg si dere! Jo stoerre boelge, jo mer maa du forberede deg for fight!

fra surfing paa Yallingups monsterboelger. som dere ser, saa failet jeg

1 kommentar: