torsdag 25. juni 2009

før året er gått..


Siden jeg er fan av lister lager jeg en liste over ting jeg ønsker å gjøre/oppleve før året er omme.

Hva jeg ønsker å gjøre I Australia

  • Holde en kenguru/koalabjørn
  • Prøve surfing
  • Se minst 5 soloppganger sittende på stranden
  • Se en slange (liker ikke dette punktet, men føler man ikke kan ha vært i Australia uten å ha sett frykten i øyet.)
  • Dykke
  • Kjøpe en Digideridoo CD
  • Finne meg en stamcafe, og bli kjent med stamkundene
  • Ta et morgenbad og dra rett på skole etterpå
  • Si "G'day mate" på ekte Australsk vis
  • Smake kengurupizza eller krokodillehale osv, hvis det er marked for det!
  • Bli skikkelig solbrendt (dog ikke frivellig, men kommer til å skje)
  • Springe ut i glede når det regner
  • Snakke automatisk engelsk når jeg ringer hjem, for så å ta meg i det, deretter begynne på nytt på norsk
  • Prøve ut det lokale dansemiljøet
  • Dra på safari som en ekte villmann i Outbacken
  • Sykle en tur langs straden med fin musikk på øret.

Kommer ikke på mer nå, men vil oppdatere listen etterhvert som jeg ser mulighetene i Aussie, blir også spennende å se hvor mye jeg får oopleve :)


4 kommentarer:

  1. Du skriver veldig bra og intrerssant :D gleder meg til å lese mer!!!

    SvarSlett
  2. Ikke glem Helga..
    FINNE EN AUSTRALSK GUTT!!! :-D

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å sjekke lista om et år! : )

    SvarSlett