onsdag 12. august 2009

lost i warbro


Forige uke startet jeg paa dansing igjen, og for aa vaere litt ekstra sporty og fordi danseskolen bare er 7 min med bil unna, bestemte jeg meg for aa sykle. Ogsaa fordi Christine(mor) kjoerer Jason og Laura paa dans hver eneste dag, og det er inne i Perth paa en annen danseskole, og det tar utolig lang tid aa komme dit.
Hele familien sto og vinket meg farvell da jeg tok sykkelen fatt og begynnte aa sykle. Jeg hadde kun sett veien fra bil, men var bestemt paa aa finne den. Etter en stund fant jeg stedet hvor jeg trodde jeg skulle svinge av fra hovedveien. Det er et saann typisk lagerbygning sted. Masse store garasjer og mange smaae veier, med oerkenlignende landskap rundt. Sola var paa vei ned og himmelen var fantastisk og jeg hadde bra musikk paa oeret, saa egentlig koste jeg meg.. bortsett fra at jeg kom liksom aldri frem. Hadde fremdeles en halvtime paa meg, men jeg hadde allerede syklet rundt alle lagerbygningene et par ganger og var halveis paa vei ut i bushen. Det er faktisk litt spessielt haer, byen gaar langs stranden og kjoerer du en halvtime innover landet er det ganske bushaktig og oede. hvertfall, begynnte aa bli litt engstelig naa, hadde snart syklet i en time og solen var gaatt ned og det var helt moerkt.. ville ikke gaa glipp av den foerste dansetimen heller.
MEN, da jeg svinger inn paa veien jeg hadde startet paa saa ser jeg plutselig danseskolen.. jeg hadde simpelt hen svingt inn 10 meter for tidlig den foerste gangen..Kom frem 3 min foer dansingen startet og kvelden var reddet.

og et lite PS: naar jeg kom inn fikk jeg hoere at dansetimen var flyttet til senere paa kvelden, saa maatte sykle hjem igjen.

1 kommentar:

  1. Haha, fantasisk, lille venn :D
    stolt av deg, jeg..hihi..
    håper du finner ut hva du vil begynne på, er lurt å gjøre noe annet nå som du kan :D
    <3 tennis <3
    ps har aldri prøvd det :P

    SvarSlett