lørdag 1. august 2009

Paa rundtur i Perth

Hei :) haaper alle i Norge har det bra, jeg har det fremdeles veldig bra, om ikke enda bedre.
Rekker bare en kort oppdatering, for skal paa BBQ til noen venner av familien om en halvtime.

I gaar var jeg aa surfet igjen paa Secret Harbour, fant ut at vi skal ha om surfing hele denne terminen, saa kommer nok til aa se mer til det! var fremdeles fantastisk, klarte aa staa naa, saa da var det morsomere.. og naar jeg kom hjem saa saa jeg paa nyhetene at det hadde veart et lite haiangrep i Melbourn, men gutten ble ikke fysisk skadet, heldigvis. Jeg var ogsaa paa kino med noen fra skolen i gaarkveld og saa My sisters keeper, vi satt og grein alle fire. Veldig bra film!

I dag var jeg inne til Perth sentrum for foerste gang! En utrolig vakker by!! Dro sammen med 4 andre jenter, utvekslingstudenter alle tre(tyskland, Oesteriket og Frankrike ) og ei fra Aus som var med oss. Kjempekoselige jenter! Har avtalt og moete den tyske jenta neste uke for aa dra paa stranden, siden vi er de eneste som ikke syns vannet er kaldt naa :) vi er vikinger i blodet!

Hvertfall, vi dro rundt og shoppet og sightset litt! Dro ogsaa til Kings park, en stooor park som har utsikt over store deler av byen, var fantastisk!! Tror jeg tar turen til Perth saa fort som mulig igjen!

Savner Norge, men det er virkelig bra hear aa!! maa begynne aa lete etter hus..;P
men BBQ venter. mmm

ps: Alle i year 11 skal paa en Leadership camp om noen uker, hvor vi skal gjoere mange morsome aktiviteter! nesten som leirskole! Gleder meg!

God sommer videre til dere i Norge
Klem fra Helga, som har vinter, men likevel er solbrendt! :)

1 kommentar:

  1. GØY :)

    Blir så glad (og misunnelig) når jeg leser alt!
    Du blir pro på surfing snart, vett ;)

    Og kult å være solbrent på vinteren, haha.

    Kos deg masse, høres ut som du har fått mange venner, og storkoser deg!

    Glad i deg <3

    SvarSlett