søndag 20. september 2009

slik ser min dag ut

En liten oversikt over en vanlig dag haer nede!

07.40-08.10: Staar opp, hiver paa meg uniform, spiser, steller meg, spiller kabal etc. (Jeg har foresten blitt ganske saa avhengig av kabal, det er ille).

08.25: Gaar den 300 meter lange veien til skolen.

08.35-08.55: PC-class. Dvs opprop, informasjon for dagen, dagens bibelvers holdt av elever, gjoere lekser eller bare sitte og snakke, slik de fleste gjoer.

08.55-11.25: Undervisning. Inneholder ganske variert undervisning. Kan bestaa av vanlig undervisning, dobbeltime surfing,prover, matlaging eller 'The Office' episoder.

11.25-11.50: Recess, dvs kor pause hvor vi spiser en liten matbit eller slapper av i sola.

11.50-13.30: Undervisning, dobbeltime

13.30-14.10: Lunch,haer er det mange aktivitete som foregaar. Tennisturnering, rugby, fotball, foty mm. Friminuttene er veldig brae!

14.10 - 15.00: Siste time og dagen er ferdig. Bruker aa henge litt paa skolen og er normalt hjemme rundt halv 4.

15.30- 18.00: varierer dag til dag. Lekser, Tv, Joggetur paa stranden, lage middag, data, strekke ut med Laura osv.

18-21.00:Igjen, varierer dag for dag. Dansing,ungdomsmoete hvor vi bare slapper av og spiller ping pong i en stoor garasje, lekser, skype, middag, data, leker med Laura og Jason (de vil leke hele tiden), annet ungdomsmoete hvor vi drar forskjellige steder(feks, sandvolleyball, konsert,grilling osv). Mens noen dager ser jeg paa tv hele kveldne. Er en ganske grei blanding.

Mellom 22.00 - 23.00 : Legger meg. Har verdens beste seng foresten! dobbelseng og mange puter!! Kunne ligget der hele dagen!

3 kommentarer:

  1. særlig at du legger deg mellom 22-23.. men senga ser digg ut!!

    SvarSlett
  2. haha! gjorde det i begynnelsen! Var superflink da! sklidd littegrann ut etterhvert kanskje..

    SvarSlett
  3. høres ut som en bra hverdag ;)

    SvarSlett