søndag 20. september 2009

Uka i bilder!

har vaert en bra uke! saa skal vise uka mi i bilder! :)

startet med en shoppingrunde forige loerdag foer jeg dro til ei som heter Emily (og Lisa) for aa gjoere meg klar til bursdagsfest- Las Vegas tema! Emily er gotheren og Laura er showgirlen. hun skulle abselutt ha hanekam, saa vi endte faktisk opp med aa stryke(!!!) haaret hennes! I tillegg til et tonn med haarvoks osv!! funket nesten!



Bursdagsbarnet Laura som showgirl
Lisa, Emily og meg.
Meg
skulle kjoepe oeredobber..endte opp med litt mer

desperate emily




Senga mi, kjoepte netopp en MJ plakat, skikkelig fornoeyd
min fantastiske dobbelseng!

Kristen konsert! 6000 ungdommer fra hele WA. SYKT bra!! Vanskelig aa se.


Meg og Jason laget pannekaker til middag



Var med paa interschool konkuranse. Vi var 40 stk fra skolen vaar som dro til Fremantle for aa konkurere mot de andre skolene i byen! Vi var den foerste gruppen med 10 skoler. Vi kom paa 2 plass. Noe som er sykt bra! Jeg representerte skolen vaar i 400-meter. Og gjett hva! Jeg vant! :) ble kjempeglad! Paa bilde ser dere litt av Jodie nede i hjoernet, Chandra(solbriller), Paige og Rebecca! (Rebecca er aaret under, men gaar paa dans med henne).

7 kommentarer:

  1. Flotte bilder!!!!
    Gratulerer med seieren.Tenkt at du vant!
    Det bor mange talenter i deg - til og med friidrettstalent, Helga!
    Pappa

    SvarSlett
  2. du har blitt skikkelig TAN jo Helga! kjempe fine bilder, og kjempe deilig og få se deg og ditt i bilder. det må det bli mer av!

    Var en dag jeg, Math og Kri var til Id, og da skulle vi dra, men ble sittende og se på bloggen din og masse sånn, kjempe koselig! :-)

    Linnzeyboy!

    SvarSlett
  3. vet du hva jeg akkurat så? at på rommet ditt hadde du hengt opp bildene jeg sendte med! skikkelig koselig! <3

    SvarSlett
  4. marit Grønnings!3. oktober 2009 kl. 05:21

    Senga så herlig ut:P, du så sykt skyldig ut på shoppingbildet:P Haha! Og "broren" din ligna på Sindre Andersen!!

    SvarSlett
  5. Å, du vant!! Kuult! Grattis:D Lest det etterpå SJØH!

    SvarSlett
  6. Å, kuult, du vant!!! Grattis Ballelga! :D Cool..

    SvarSlett
  7. Vart dobbelt opp det! Ska æ si det en gang til? WOW, grattis med seiern! Imponerende Helga!!

    SvarSlett