onsdag 23. september 2009

har funnet ut at jeg er overraskende god til aa gjoere ting fort! Noen (eller de fleste) vil pastaa at jeg er utrolig treg og kommer for sent til de fleste avtaler, MEN, til alle dere saa vil jeg bare si at en ny side av meg er foedt haer i Aus! Jeg er ikke tregehelga eller la-oss-ta-et-veddemaal-om-hvor-sen-helga-vil-komme-paa-bursdagen-helga lenger! Jeg er herved lynraske-Helga!

jeg har ikke kommet forsent paa skolen EN gang enda, og jeg har vaert haer i to mnd. hadde dette vaert i norge, ville det tilsvart rundt 7 uker med forsentkomming! OG, uansett naar jeg staar opp saa rekker jeg alltid skolen! ta i dag som et eksempel. Jeg laa mykt og komfortabel i min fantastisk seng og skrur av vekkerklokka ca 5 ganger i soevne. Familien min er vant til at jeg er en syvsover og lar meg sove til ca 07.40 foer de begynner aa spoerre om jeg er vaaken. dagen i dag var et unntak, alle sammen dro foer halv 8 ( wolfie-vertsfar- drar halv 5.. )

jeg vaakner opp med et rykk og ser at klokken er 08.10.. Og jeg var avhengig av en dusj!
Men gjett hva... Helga spaserer inn i klassen 2 min foer tiden!! Utrolig, eller hva!!

maa ufrivilig innroemme at skolen starter 08.35 og at jeg bor ganske saa naerme! men uansett! En flott presentasjon av lynraske-Helga.


Var ikke like mye en racer naar jeg var liten. Bilde er fra paaskeleir paa Oppdal i 1999.

8 kommentarer:

  1. haha, bra Helga! bra du har fått selvtillitten tilbake når det gjelder ALLTID for sent Helga.

    meen, du slår ikke meg. står opp halv 8 hver dag, når jeg må kjøre til skolen ti på 8. skal jeg dusje, trenger jeg kun og stå opp 5 min før tiden.

    sorry, men så rask var du ikke i dag :-D :-D

    SvarSlett
  2. Åh, du med DEN søte dressen på påskeleir..:P Flink du er som kommer tidsnok på skolen hver dag :D Du har startet et nytt og bedre liv :P

    Det er lov å savne..men når du har det så bra i aussie, så går det vel bra :D

    glad i deg <3
    Miss u

    SvarSlett
  3. Hahahaha, fun fun fun

    Gla du har lagt fra dæ den dårlige vanen, no e d heller æ som har tatt over din rolle. Har tatt fem på 8 bussen fler gang enn æ tørr å innrøm..

    Skulla gjerne ha sett dæ på morran i Aus vil æ si, kanskje æ kunna ha snappa opp nån triks?
    (tenk at æ nettopp sa d til SeineHelga.. )

    :P <3

    SvarSlett
  4. haha! GLAD I DERE ALLE!!

    haha,greit linn! kan hende du slaar meg, men med tanke paa utgangspunktet mitt er jeg meeget fornoeyd!
    haha, Id! trikse e unifoirm! ;)
    klemz fra raskeHelga!

    SvarSlett
  5. Det interessante er å se om du kommer tilbake som "ansvarlige Helga".
    Du, akkurat den Blåøreturen var vi jo faktisk lynraske. Vi kom jo før alle sammen til toppen, og fikk drøss av kvikk-lunsj og appelsin.
    En gang var det hvertfall.

    Saknar deg!! Neste høst blir det kakao og pledd i sofaen min her i hovedstaden. That's a promise!!

    SvarSlett
  6. jeg holder meg til la-oss-ta-et-veddemaal-om-hvor-sen-helga-vil-komme-paa-bursdagen-helga, jeg... det er sånn jeg husker deg <3
    (skulle ønske vi også hadde uniform)

    miss you miss you miss you miss you!
    kom hjem kom hjem kom hjem kom hjem!
    love you love you love you love you!

    Helene <3

    SvarSlett
  7. har du kasta den t-skjorta fra häkki med skilpadde på no da?

    SvarSlett
  8. haha, seff ikke! den er min motivasjon :P
    men har begynt aa skli inn i gamle vaner, saa jeg kommer nok alltid til aa passe den ;)

    SvarSlett