onsdag 23. september 2009

aa smake paa savn

I dag er det akuratt 2 maander siden jeg startet paa skolen, og 2 maander og 3 dager siden jeg sto paa Gardemoen og klemte mamma og pappa for siste gang paa et aar.

Tiden har gaatt skremmende fort! Har vanskelig for aa tro at jeg har 2 dager igjen av termin 3, og saa bare noen uker av termin 4 foer jeg er ferdig med 2 klassen! Jeg begynner snart i 3! Ett halvt aar foer tiden.

Uansett, denne uken har jeg kjent savnet etter min mor og far, mine to soestre, vennene mine og andre norske ting. Spessielt brunost og kjoettkaker i brunsaus med ertestuing (mormors), det aa pakke meg inn i et teppe og drikke kakao mens hoesten moerkelegger gatene utenfor. Istedet gaar vi mot noe som skal bli en av de varmere sommrene!

Kjenner savnet, men nyter hver dag i Australia! som sagt tiden gaar utrolig fort, saa foer jeg hvet ordet av det saa sitter jeg pakket inn i ett teppe med kakao i haanden og brunost paa broedskiva og ser bladene falle, mens jeg sitter og mimrer over Australia!



bilde: mine siste minutter med min mor for jeg drar. hadde ingen ide om alt det fantastiske som var i vente! bildet gjoer meg gladtrist

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar