søndag 25. oktober 2009

oi, jeg hadde blogg ja..

har ikke skrevet noe paa en mnd, rett og slett fordi jeg ikke gidder, og glemmer det. Skal proeve aa bli bedre.

har skjedd sykt mye siden sist saa tar en lynraks oppdatering
  • hadd 2 og en halv uke vaarfeie som ble brukt til en tur til "the other side" - Melbourne. Var digg.



  • Har vaert paa outdoor education camp i Soutwest australia. surfing, grottegaaing, snorkling, bushwalking og camping i 3 dager. Helt fantastisk. Og det beste var naar vi var og surfet ene dagen og alle sitter paa brettene i krystallklart vann og 4 meter hoeye boelger og venter paa en bra boelge, da ei plutselig roper" LOOK, a whale" og der ser vi jammen en (hvet ikke hva den heter paa norsk) Humpback ca 300 meter lenger ute. Den hopper opptil 6 ganger foer den forsvinner. Alle ble helt stille og bare stirret paa hvalen. var sykt magisk. tror jeg vil huske det i laaang tid fremover!


  • thats the whale (vi fikk ikke bilde da )

    Surfing i Yallingup-kameratet er klikko saa fikk bare tatt
    et bilde

    Vi gikk fra det bakerste punktet paa bildet og vi hadde enda
    endel igjen da bildet ble tatt! I solsteik! hjalp med nydelig
    natur.
  • har faat meg en australsk kjaereste- heter Rowan og er en kjernekar.

  • fant ut til min store overaskelse at jeg bestaar alle fag med nesten toppkarakterer. big shock!

  • vaaren har kommet for fult (ville tilsvart varmeboelge i Norge) og vi nyter Western Australias vakre strender til fult med temperaturer fra 25-35. Heeeerlig. Saa naa skal jeg jobbe med brunfargen!

  • Faat ny mobil og nytt nr. saa har en norsk telefon og en australsk.Endelig!!

  • Har funnet ut at min bestevennine silje mest sannsynlig kommer over til paasken! er syykt gira og tenker ikke paa annet fortiden!

Silje og meg i glansdagene!

1 kommentar:

  1. ÆÆÆÆÆ!!!!
    This is insane!
    Føle du får opplevd mer på d her året enn ka æ får i hele mitt liv!
    Keep it goin'! :-D

    SvarSlett