tirsdag 27. oktober 2009

dOmme sPoerSmaaL( "og siTatEr" )

Har faat en del dumme spoersmaal og hoert en del morsome sitater angaaende at jeg er fra Norge. De hvet ikke saa veldig mye om verden rundt seg, men er utrolig soete, og jammen faar de meg til aa le. Haer er noen av spoersmaalene og kommentarene jeg har faatt som jeg har vaert smart nok til aa skrive ned. Enjoy!
  • Do you have buildings in Norway ?
  • "I was suprised that you used so normal clothes, i thougt you would wear.. you know, firm or something."
  • Do you have cars?
  • "Har daem Euro i Australia?" - Kamilla Aune som faar aeren for den. Well done.
  • "Have you seen snow before?"
  • "Will you be able to speak norwegian when you go back?"
  • "Aaaww, do you have books in english, that is sooo cute! "
  • "Have you tried skiing before?"
  • "Is norway a country? (you know about sweeden,right, it lies next to sweeden) aaah, so norway is a part of sweeden.
  • (jacob med googleoversetter under en facebook samtale, prover aa skrive norsk) Naar er den befridd? (when is it released? (en film) )
Jaja.. de er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men sjarmerende, det er de!

4 kommentarer:

  1. Likte spes. "Will you be able to speak norwegian when you go back?"
    I don't think so! Lykke til i morgen tidlig!! Kos deg med Bridget! Savner min film. Savner deg!
    Take care!

    GRRR..Et lite "sitat" til slutt:
    OII!(dunk,dunk)OII! (dunk,dunk)
    Tok du den?

    SvarSlett
  2. Vet..kjenner jeg ble litt oppgitt da.
    savner deg aa!! kom tidlig hjem fra skolen naa siden jeg har vaert der siden 5 i morres, saa naa blir det ullpledd og Bridget Jones paa randen! skal spoerre silje :P

    haha! mr.titsherbet: thank you Brenda
    love it, just love it!
    take care du ogsaa <3

    SvarSlett
  3. Kamilla her:
    TIdenes blondineøyeblikk ..
    Hahahahhahaha :D jædaaa
    savner deg Helga <3

    SvarSlett
  4. Leng siden æ har lest bloggen din- vet ikke hvorfor. Men det der va hvertfall sykt morsomt xD Haha.. Søtinga

    SvarSlett