tirsdag 27. oktober 2009

SLITEN!

har laget mat i hele dag.. year 12 har siste dag i morgen og matgruppa skal lage frokost til de. ca 90 elever med foreldre og alle laererene. Rundt 200 folk! saa i dag laget vi det vi kunne lage dagen foer og jeg meldte meg frivelig til aa sett opp bord og glass osv..ble noen timer ekstra men pluss i boka paa meg. Skal legge meg tidlig i dag, maa opp kl 5 (!!!) noe jeg finner veldig hardt, ettersom jeg er en person som ikke liker aa staa opp saa veldig godt, og har ofte store problemer med det. haha, spessielt paa leirer.



ogsaa maa vi ta all oppvasken. 200 kniver, 200 tallerkener, 200 glass, 200, kopper, skjeer, gaffler ovs osv...

Det var litt klaging fra meg! naa skal jeg see Bridget Jones (kjoepte begge filmene for 70 kr + Love Actually og Nothing Hill for 70 kr. fire filmer for 140 kr = ikke verst! )

Had had! = idun style! :*



under irsk dansing championship..Zzzzz..alt jeg sier

1 kommentar: