onsdag 28. oktober 2009

The BIG day!

Eeeeendelig!!!
Som de fleste boer ha faatt med seg saa kommer Michael Jackson's This is it ut paa kino i dag. Jeg skal ikke aa se den foer paa loerdag sammen med den andre MJ fanen i vennegjengen - Kierah. hun har bursdag i dag og fikk to biletter av broren saa naa blir det film paa oss!!! Er saa ufattelig spendt og gleder meg som en liten unge paa julaften, men samtidig saa kommer det til aa bli saa trist. Det var ikke slik han skulle vise frem konserten. Mange av klippene er ogsaa fra noen uker og dager foer han doede..

Jeg tenker ogsaa paa Helene og Hilde som faktisk skulle paa konserten i London, hvor utrolig skuffet de maatte bli. Dere har tatt det veldig bra syns jeg!

blir spennende aa se hvordan filmen blir mottatt! Klarer ikke vente!!


1 kommentar:

  1. Snartsnartsnsrtsnart!
    Hiih, jeg får sett den før deg! Skal jeg si hvordan det ender eller? :-D


    Helenee

    SvarSlett