søndag 29. november 2009

lifes good!

Joooho! Hadde min avsluttende eksamen i geografi paa fredag, hvet ikke helt hvordan jeg gjorde det, ikke for bra tror jeg, men forhaapentlig en bestaa! Er bare ubeskrivelig herlig aa vaere feridig med 2.klassen! Naa har jeg sommerferie frem til februar! Jaaaa!

Var inne til Perth i gaar for en skikkelig shoppingsrunde med Rowan, lillesoesteren og moren hans + at storesoesteren moette opp ogsaa. Jeg trodde de sa det skulle bli 25 grader den dagen saa jeg tenkte jeg faar kle paa meg med jeans og jakke. Takk og lov droppet jeg jakka. Det ble rundt 35 grader og jeg gikk i 6 timer i solsteiken i skinny jeans og varme converse. Forferdelig varmt. Lillesoesteren til Rowan paa 8 aar bare elsker meg og hun ble kjempelei seg naar jeg sa at jeg ikke kunne bli med hjem til de etter handlerunden og hun sovnet i fanget mitt. Skal ogsaa paa julemiddag med Rowan og familien om 2 uker,blir spennende og da kommer det vell endelig litt bilder av oss :-)


Brannsessongen har startet for fult ettersom det er foerste sommerdag i overimorgen. Naar jegkom ut fra kirken i dag saa var alt litt taakete saa tror det er en brann utenfor Perth et sted. Sitter aa spiser popcorn naa og skal lage fruktfat for en BBQ senere i dag. Er bare saa sinnsykt deilig aa ikke tenke paa skole lengre! Helt til jeg faar norsk boka i posten da..


vi faar foresten en tysk utvekslingsstudent fra Melbourne i dag, hun skal bo haer i 2 uker for en liten sommerferie til western Australia! Hun heter Iris og virker kjempegrei. Vi henter henne paa flyplassen i natt. Gleeder meg!


Et litt tilfeldig bilde av meg og Maya, ei fransk utvekslingselev tidligere i vaar :)

1 kommentar:

  1. oh, spenndende med utvekslingsstudent :) blir bra med julemiddag da, husk å gi de en gave eller noe, da scorer du høyt :P hehe

    nyt sommerferien din da, heldiggrisen! <3

    SvarSlett