onsdag 25. november 2009

Salvos,Port Kennedy, Perth, Western Australia, Australia

Det er der det skjer! Salvos er en bruktbutik a la fretex (logoen er helt lik foresten) bare helt fantastisk!! De har syykt kule,fine,brae klaer og sko og vesker og boeker og alt mulig man trenger for en pris du umulig kan faa billigere! har kjoept saa langt: to fine cardigan(?) to kjempesoete sommerkjoler, en veske som jeg har droemt lenge etter, enda en veske som jeg ikke har droemt om men som var veldig grei, enda en miniveske til finere anledninger som jeg har droemt littegrann om, en svart ballkjole/diva kjole + ikke mindre enn 10 shortser. Alt dette for $ 40 = 200 kr! woho!
har egentlig ikke tatt bilde av det, men for aa vise hvor bra handel det var stikker jeg aa tar bilder naa!
10 kr eller noe. sico
$3= 15 kr! Digger den

Shorts ca 10 kr, veske rundt 15 kr


sommerkjole $3 = 15kr


Shorts 5 kr eller noe saant!
20 kr

hvit shorts, ser litt rynkete ut, 25 kr


15 kr tror jeg


Droemmeveska 50 kr + supersoet shorts 10 kr


fikk ikke tatt bilde av alt, men dere skjoenner greia! Salvos er tingen! <3>

1 kommentar:

  1. OMG!!!!!!!!!!!!!!!
    D e jo drømmen! skulla ha hatt sånn butikk her! Likt sykt dem kjolan du fant! den svarte va sexy! :D you're loocking good!

    SvarSlett