torsdag 5. november 2009

troett

Jeg er saa sykt troett naa! kl er ikke saa veldig mye, er snart midnatt, men dette er min vanlige leggetid..trist nok. Greia er at jeg har to store innleverigner til i morgen som jeg startet paa... hmm. for en time siden og det andre har jeg ikke startet paa enda. Jeg trodde det var et"in class essay" men fant ut i dag at det var et essay til i morgen! saa maa sitte aa skrive i halve natt, drikke masse kaffe, pakke meg inn i et teppe, drikke mer kaffe, starte den andre innleveringen ogsaa faa noen timer soevn foer det er opp og hopp til skole. Har surfing i foerstetimen i morgen, saa vil bare drite i hele geografiinnleveringa og vaakne opp til surfing!

Begynner aa bli sykt varmt haer nede naa foresten. var 35 grader i dag. Jeg er saa sykt varm hele tiden. og aa drive med idrett i denne varmen er bare galskap. Jeg svettet som en gal og ble knallroed naar vi spilte fotball i outdoor ed i dag. hehe, jeg var den eneste! Solen var ikke engang ute!
- thats the life of a viking

6 kommentarer:

  1. Idun Tha Arbeidsveileder6. november 2009 kl. 00:55

    Huff, du må prøv å legg dæ litt tidligere..
    ikke bra, ikke bra. Synd me dem innleveringan, d e så kjiiiiipt å må sitt til langt på natt å jobbe. Håpe d her blir siste gang, du treng all energi til ikke å renn bort under sola om dagan. MY bedre å sitt her hjem i 0 grader å frost. jaaadda...

    Keep on workin', snart sommerferie no for dæ din promp.
    <3

    SvarSlett
  2. Idun Tha Arbeidsstreiker6. november 2009 kl. 00:59

    Ooooog btw

    LOVES quotan fra MJ på sida di! :D
    Loves it, loves it, loves it!

    På narvesen i Nordre e d et helt utstillingsvindu me baare MJ! Blar, bøker, bilda.. omg! æ SKA innom dær. heaven

    SvarSlett
  3. Du har ikke forandret deg, med andre ord. Eller, kaffen er vel kanskje en nykommer. saknar deg. tiden flyr.
    kiss!

    SvarSlett
  4. droppet kaffen! ble ikke saa desperat ass! men jeg la meg faktisk da Wolfie sto opp. pinlig!
    saknar deg aa kjaere soester! Kiss kiss (our dance <3 )

    SvarSlett
  5. best for deg at du droppa kaffen ;) kan virklig ikke se det for meg, hehe. hvordan gikk det da??

    gleder meg til å se om du blir brun i løpet av året. isåfall kommmer vi hjemme til å få sjokk :P

    SvarSlett
  6. jeg elsker å være brun selv om jeg aldri har prøvd det..

    SvarSlett