torsdag 10. desember 2009

en hyllest

Har skaffet meg busskort fra skolen og bussen kunne ikke blitt billigere naa som jeg har studentbevis. Transpert er Perth's kollektive redning og inkluderer tog, buss og baat. Haer kommer det utrolige:
Jeg satte inn $10 paa kortet, 50 norske kr. Jeg har naa snart 3 uker etterpaa tatt buss 16 ganger og tog 9 ganger. Togturen er ikke en liten togtur heller men 45 min til og fra Perth! Urolig sier jeg. Det fantastiske er at jeg fremdeles har $2 igjen paa kortet - 10 kr.

Konklusjon: for 10 kr mer enn en enkel bussbilett i Trondheim har jeg reist 25 ganger med kollektiv transport. Skjerpings Norge

Transperth - jeg boeyer meg i stoevet

2 kommentarer:

  1. Transperth! hahaha, genialt navn da!
    og du sier noe der altså! skjerpings, skjerpings! ikke rart folk tar bilden, når det er mye billigere..

    SvarSlett
  2. Æ e så enig, så enig!

    GO KOLLEKTIVTRANSPORT! :D

    SvarSlett