onsdag 16. desember 2009

foer sommer'n er over

Har hatt sommerferie i snart 3 uker og har 6 uker igjen. Dette er min eneste sommerferie i Australia saa den skal benyttes til det fulle! Dermed kommer en liten liste over hva jeg skal ha vaert gjennom foer skolen starter igjen i februar

Foer sommern er over skal jeg:
  • Handle julegaver
  • Klatre minst 5 ganger
  • Ta opp surfingen igjen, starter paa loerdag
  • Lage en dans, god nok til aa kunne vise frem
  • Gjoere stranden til mitt andre hjem
  • Ta kveldsbad under joggetur langs stranden
  • Dra paa formall dress shopping med Lisa. Formall = ball
  • Morgenbad naar solen staar opp
  • Tvinge med meg Rowan paa klatring naar han kommer hjem fra Sydney
  • Klare back walkover og reise meg opp og ned i broen. Snakker om turning haer
  • Jogge langs hele Warnbro beach, i sanden(slangene ligger paa stien). Er ca 15 km lang
  • Og ikke minst henge med venner

det er det jeg kommer paa, hvis dere har ideer saa mottas det med takk :) Oppdaterer etter sommeren ;)




warnbroo

walkover

2 kommentarer:

  1. mange fine mål ;) du er jammen sprek og!! hils rognebær og si at klatring er best! hihi

    SvarSlett
  2. haha, hva skal jeg gjøre i sommer? Jo jeg skal kjøpe julegaver :D
    Så glad for at du har det så bra vennen <3
    love kamilla

    SvarSlett