tirsdag 9. mars 2010

gjeeeeesp

pain å sje på bildet! ska gjør det samme på torsdag igjen..



Vekkerklokka ringte kl 6 i morges, jeg hoppet ut av senga, spurta i 7 min for å rekke bussen, vente deretter på bussen som var 10 min forsen, kom til svømmebassenget like ved skolen kl 7 for en times svømming med skolelaget i svømming! Du hørte riktig, av en eller merkelig grunn klarte jeg å komme inn på skolelaget!

Vi svømte lengde på lengde og etter den timen var over hadde vi vell endt opp med ca 2000 meter. Jeg må si at for en uke siden klarte jeg ikke svømme 25 meter freestyle uten og halvt drukne! Dagen i dag var hard! Alle småkidsa var som småfisk, de svømte sinnsykt fort og jeg sinket hele gjengen. Ble litt stressa når dæm tok mæ igjen hele tia, med smerter i hjerte, null oksygen i hjernen, krampe i hver muskel og øyne fulle av klor! Jeg liker IKKE svømming! (men kult og være på skolelaget som nordmann)

beklager blanding mellom trøndersk og bokmål, klarer ikke bestemme meg

5 kommentarer:

  1. Hvordan er formen i dag da, etter heftig svømming? Du er snål (men flink) som gidder å svømme hvis du ikke liker det ;)

    Men du er flink da :D

    Bare et spm: hvorfor har du bare linket til kristin sin blogg og ikke min? :P

    Klem

    SvarSlett
  2. nå er formen god :) men den ble dårlig etter svømminga igjen:P men jeg skal ikke gjøre det,de klarer seg. JIPPI!

    haha, kristin gjorde det selv, jeg hvet ikke hvordan jeg gjør det, sorry pus

    SvarSlett
  3. Bra Helga, du må vis dæm, ka e det vi norske ikke kan liksom.. :P

    Synes det e morsomt at du kjæm med litt trønderske innspill av og til :)

    SvarSlett
  4. Kiz, du e go!

    SvarSlett
  5. Vær konsekvent! Bokmål.

    SvarSlett