onsdag 3. mars 2010

Swimming carnival










Forige fredag hadde senior skolen et svømmekarnevall. De fire skolehusene konkurerte mot hverandre i forskjellig svømmekonkuranser. Norsk som jeg er, er ikke svømming min sterkeste side og jeg tenke vi bare kunne gjøre vanlig brystsvømming med Charlie chaplin svømmetak, slik vi lærte på barneskolen. Vell og merke er jeg ikke i Norge, men i Australia, og svømming er noe de får inn med morsmelken.. eller starter med i magen kan jeg vel heller si. Det er freestyle, butterfly, breast stroke, back stroke , surfebrett stafett, undervanns svømmin osv osv.. Jeg har så si ikke gjort noen av stilene før men vågde meg med på freestyle (crawl) etter stor overtalelse fra min gode venninne Paige. Jeg ende opp på 2.plass i min divison ,til min og alle andres overraskelse. Mot slutten av dagen endte jeg opp med å gjøre alle konkuransene og kom på 4.plass sammenlagt av jenter 3.klasse!! Stort stort øyeblikk!
Har herved bevist at vikinger også kan svømme

1 kommentar:

  1. Flinkis!!
    Seffern kan vikinger svømme! :D
    Føler du tar rotta på australierne uansett hva du prøver deg på. Naturtalent kalles det! :D

    SvarSlett